Platvoet Beveiligingssystemen

telefoniste / administratief medewerker

bij Platvoet Beveiligingssystemen

Word jij onderdeel van ons mooie bedrijf?

Als telefoniste / administratief medewerker bij Platvoet Beveiligingssystemen heb je een enorm leuke baan. Dit vanwege de sociale interactie, de afwisselende taken, en de kans om bij te dragen aan een goed georganiseerde en vriendelijke werkomgeving. Iets voor jou? Kom ook werken bij Platvoet!

Bekijk hiernaast onze "werken-bij" video om meer te weten te komen over ons bedrijf en onze mensen!

Weet je waarom de deze baan zo erg leuk en bevredigend is? Vanwege de afwisseling! Het contact met mensen, de waarde die je toevoegt aan de organisatie, de kans om nieuwe vaardigheden te leren. Werk dat echt voldoening geeft. Iets voor jou? Lees snel verder!

Taakverdeling

No Data Found

Wie zijn wij?

Ons familiebedrijf bestaat sinds 1984 en inmiddels hebben we samen met onze 50 collega’s ruime ervaring met verschillende beveiligingsinstallaties voor alle risiconiveaus. Onze zakelijke en particuliere klanten kunnen bij ons terecht voor het volledige proces; wij ontwerpen, installeren, leveren op én onderhouden inbraak-, brandmeld- en camerasystemen. Ook leveren en onderhouden we blusmiddelen en geven we veiligheidscursussen.

Naast het plaatsen van inbraakbeveiliging, brandbeveiliging, camera’s, video-intercomsystemen, toegangscontrole, noodverlichting en blusmiddelen, verzorgt Platvoet Beveiligingssystemen ook de onderhouds- en meldkamercontracten voor haar klanten.

Het onderhoud aan alle verschillende systemen wordt door eigen monteurs uitgevoerd, net als de verbinding met de meldkamer die wij tot stand brengen. 

We zijn hard aan het groeien en zijn daarom op zoek naar een nieuwe collega die gaat ondersteunen als telefoniste en op de administratie! Werk jij op dit moment in een soortgelijke rol? Lees dan snel verder! 

Dit zijn o.a. jouw taken

Jij bent het eerste aanspreekpunt voor klanten, collega’s en bezoekers. Dit maakt de rol sociaal en zorgt voor veel interessante gesprekken maar je bent ook een visitekaartje!

Je gaat nauwkeurig klant-, project-, of productgegevens verwerken in onze systemen.

Het beheren van e-mails, brieven en andere vormen van correspondentie, inclusief het opstellen en verzenden ervan behoort ook tot je taken.

Onze uren-/ verlofadministratie behoort ook tot jouw verantwoordelijkheid.

Regelen van (kleine) praktische zaken, zoals contact met onderhoudsbedrijven of schoonmaakdiensten hoort er ook bij.

Aantekeningen maken tijdens vergaderingen en zorgen voor een correcte verslaglegging.

Checken van bijvoorbeeld contracten, overeenkomsten of andere belangrijke documenten op volledigheid en juistheid.

Deels verantwoordelijk voor het versturen van facturen en het verwerken van inkomende facturen.

Wat krijg je?
Wat vragen wij?

Zo kan een werkdag eruit zien

08:00 – 09:30

Goedemorgen! Je begint de week met je mail en actielijst die uit het teamoverleg van afgelopen vrijdag is gekomen. Verder klets je gezellig wat bij met je collega’s over afgelopen weekend. 


09:30 – 12:30

Hierna ga je bezig met de controle van de administratie, zoals overeenkomsten, orders of contracten. Ondertussen beantwoord je de telefoon en sta je een bezoeker te woord. De tijd vliegt, want het is alweer tijd voor de lunch. 

13:30 – 15:30

Na de lunch ga je ondersteunen bij HR-taken. Hierbij kun je denken aan het verwerken van verlofaanvragen of ziekmeldingen. 


16:30  – 17:00 

Aan het einde van de middag ga je nog een aantal bestellingen plaatsen voor kantoorartikelen of andere benodigdheden voor collega’s. Hierna ga je naar huis. Fijne avond!

08:30 – 11:00

Welkom bij weer een nieuwe werkdag! Je start met een kop thee en hier ga je wat facturen controleren. Als alles klopt dan stuur je deze door naar de financiële afdeling. 


11:00 – 12:30

Je gaat bezig met de controle van de administratie. Hierbij kun je denken aan overeenkomsten, orders of contracten. Hierna ga je lunchen. 

13:30 – 15:00

Na de lunch ga je bezig met de uren van alle monteurs. Je controleert of alles goed is geboekt en belt even voor opheldering als iets niet klopt of onduidelijk is. Ondertussen heb je de 1e lijn qua telefoon en schakel je door als dat nodig is.  

15:00 – 16:15

Aan het einde van de dag ga je bezig met de archivering van onze administratie van de week.Hierna is het mooi geweest! Tot morgen! 

KOM MET ONS IN CONTACT

Je werkt op dit moment ergens op de administratie en bent niet echt op zoek naar een nieuwe baan.  Toch spreken ons bedrijf en deze vacature je aan. Dat snappen we helemaal! Kom toch vrijblijvend een kop koffie drinken om onze organisatie, de mensen en cultuur te ervaren! Stuur een bericht en dan nemen wij contact met je op. Tot snel, de koffie staat klaar.

Dit kun je van ons verwachten

STAP1

1e gesprek met directie en HR ( je zit direct bij de juiste beslissers aan tafel 😉 ) incl. rondleiding door ons bedrijf.

1

STAP2

Als we beide enthousiast zijn, nodigen we je uit voor een 2e gesprek met specifieke uitleg over de arbeidsvoorwaarden.

2

STAP3

Vervolgens maken wij het contract en komt je tekenen. Is dit op een vrijdagmiddag, dan kun je direct kennis maken met jouw nieuwe collega's tijdens onze vrijdagmiddagborrel in onze "bruine kroeg".

3

MAAK KENNIS MET EEN AANTAL COLLEGA'S!

We stelden ze de vraag waarom Platvoet Beveiliging volgens hun nu zo’n leuk bedrijf is.

Omdat Platvoet een familiebedrijf is, kunnen we alles zelf en snel beslissen. Dit is vaak anders bij een groot bedrijf. Je leert zeker in de (technische) functies van elkaar door alle kennis die aanwezig is. Een derde van alle collega’s werkt al 20 jaar of langer bij Platvoet. De eerste weken/maanden kijk je mee en luister je veel, maar daarna staan deze collega’s natuurlijk ook open voor input van nieuwe/ jongere collega’s, zo leer je van elkaar en kom je tot het beste product voor je klant.

Anouk P&O

Als er gewerkt moet worden dan gebeurt dit ook zeker, maar tussendoor is er ook zeker ruimte voor humor. Gezellig is het altijd ook met de pauzes, dit zijn vaak de momenten dat het even totaal niet over het werk gaat, maar vooral over de leuke dingen die we mee maken. En natuurlijk niet te vergeten de vrijdagmiddag hap en natuurlijk de gezellige vrijmibo!

Matthijs Accountmanager

Kort maar krachtig? Ik vind dat er een hele fijne, gezellige werksfeer heerst binnen Platvoet!

Noortje Administratie

De groep waar we mee werken bij Platvoet is erg leuk met veel kennis in huis. Je krijgt vele doorgroei mogelijkheden in dit gespecialiseerde vak. Zowel met de collega’s binnen als buiten kan ik goed opschieten. Er hangt een fijne sfeer binnen het bedrijf. Platvoet is een bedrijf waar ze altijd erg geïnteresseerd in je zijn, en ze graag met je mee willen denken.

Ron Monteur beveiligingssystemen